تعمیر جک پارکینگ

Wiki Article

در مکان هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ مثل: بیمارستان ها، درمانگاه ها و آزمایشگاه ها.

با ما در مجموعه یاشیل در همراه باشید تا به شما مزایا و ویژگی‌های انواع درب اتوماتیک برقی و قیمت گذاری آن آشنا شوید.

امروزه در بسیاری از مکان های پرتردد همچون: ورودی فروشگاه ها، بیمارستان ها و مغازه ها، از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می شود. این سازه نوعی درب اتوماتیک است که به صورت شیشه ای، طراحی و ساخته شده است. این درب، بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتوماتیک، توسط اپراتور، باز و بسته می شود.

شما می توانید باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را از مجموعه متین هوشمند سفارش دهید.

نوع دیگری از درب‌های اتوماتیک که برای پارکینگ استفاده می‌شود و علاوه بر زیبایی که به ساختمان می‌بخشد، امنیت بالایی برای مکان فراهم می‌کند.

برای آنکه تیغه ها به راحتی و بدون صدا در درون ریل حرکت کنند از قطعات پلاستیکی به نام کپس استفاده می‌شود؛ کپس ها در انتهای تیغه ها قرار می‌گیرد و در درون ریل با بدنه آن در تماس است.

محصولات درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای

این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، از جمله:

درب‌های اتوماتیک کشویی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها از دو لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست باز و بسته می‌شوند.

برای چرخش تیغه ها و جمع شدن آن ها، نیاز به یک مغزی یا «شفت» هست. شفت ها میله هایی با سطح مقطع دایره و یا هشت ضلعی هستند که از جنس آهن ساخته می شود و تیغه ها به روی آن جمع می شوند. شفت از یک طرف به موتور که به روی دیوار ثابت است، متصل شده و از طرف دیگر به اندکپ بلبرینگ ختم می شوند.

رعایت بهداشت: در دنیای امروز که میکروب ها و ویروس ها، جان بسیاری از انسان ها را به خطر انداخته است، استفاده از درب های شیشه ای اتوماتیک که بدون دخالت دست، باز و بسته می شود، امکان ورود مراجعه به سایت و نفوذ آنها به محیط را کاهش می دهد؛ در نتیجه، استفاده از این درب ها، مانع از انتقال بیماری ها می شود.

اتوماتیک: درب‌های اتوماتیک معمولاً با سرعت بالا و به صورت فوری به سیگنال‌ها و دستورات واکنش نشان می‌دهند.

این نوع درب اتوماتیک نیز یک نوع کرکره برقی به حساب می‌آید. تیغه درب اتوماتیک رول گیتور به شکل شفاف طراحی شده است و برای بالا رفتن ضریب امنیت آن از میله های توپور در بین تیغه استفاده می‌شود. این نوع کرکره برقی برای مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و در عین حال نیاز است که نمای داخل ساختمان معلوم باشد کاربرد دارد.

آیا شیشه‌های درب اتوماتیک شیشه ای از مقاومت بالایی برخودار است؟

Report this wiki page